עיר לובשת חג: צלבנים, צליינים ומרחבי פולחן בממלכת ירושלים

בעקבות העלייה לרגל אתרים נטושים קמו לתחייה, והתהוו מסלולי תהלוכות וחגיגות חדשות. בירושלים, בבית לחם ובנצרת נקשרו אלה באלה מסורות פולחן ישנות וחדשות.
ניתן מסגרת היסטורית לתקופה הצלבנית, נבדק מי הם צליינים וצלבנים ומה ביניהם? נדבר על תחייה דתית ויצירתיות ליטורגית בין המקומי לאוניברסלי ועל המרחב הצלילי של העיר הצלבנית.
נדון גם במקורות המידע שלנו: מה יודעים, ומה עוד יש לחקור?

דילוג לתוכן